Kun tunne ja logiikka lyövät kättä
Rakennan markkinointia, joka yhdistää datan ja estetiikan, logiikan ja intuition. Erityisosaamistani ovat brändikonseptit, verkkosivut, sisältöstrategiat ja kampanjat sekä B2B-markkinointi ja matkailuala. Hallitsen koko prosessin ideasta toteutukseen ja ymmärrän, miten luovat ratkaisut kytkeytyvät liiketoiminnallisiin tavoitteisiin.

20 vuotta ideoita ja luovaa kaaosta
Urani markkinoinnin parissa alkoi vuonna 2004, kun aloitin opiskelijana pienessä mainostuotantoyhtiössä. Vuosien varrella olen toiminut AD:nä, copywriterina ja luovana johtajana mm. Zeelandissa (nyk. Avidly) ja Mediakolmiossa (nyk. Generaxion). Vuonna 2016 perustin ensimmäisen markkinointiyritykseni ja seitsemän vuotta myöhemmin Mayday Creative Studion, toimiston, joka syntyi halusta tehdä markkinointia rohkeasti ja eri tavalla.

Humanisti markkinoinnin maailmassa
Koulutukseltani olen Helsingin yliopiston filosofian maisteri. Humanistinen taustani on opettanut katsomaan brändejä ja viestintää laajemmin: kulttuurisina ilmiöinä, ei sieluttomina tavaramerkkeinä. Se näkyy tavassani yhdistää luova ajattelu, strategia ja tarinankerronta tavalla, joka tuntuu aidolta, sukeltaa syvällisemmin pinnan alle ja kestää aikaa.

Kokemus, joka ei mahdu yhteen kampanjaan
Olen saanut työskennellä useiden suomalaisten ja kansainvälisten brändien kanssa – aina VR:stä ja Fazer Millsistä matkailun Visit-organisaatioihin, kuten Helsinkiin, Turkuun, Lahteen ja Kouvolaan. Yhteistä kaikille on ollut sama tavoite: tehdä markkinointia, joka tuntuu aidolta ja saa ihmiset liikkumaan – niin tunne- kuin fyysiselläkin tasolla.

