top of page
Artur-kukov-luova-mayday-creative.jpg

Luova suunnittelija

Artur Kukov

Olen Artur – Maydayn luova moottori ja strateginen kompassi. Uskon siihen, että hyvä markkinointi ei synny täydellisistä Excel-taulukoista, vaan rohkeudesta ajatella toisin ja rikkoa turvallisia kaavoja.

Tai soita: 040 708 3073

Tai soita: 040 708 3073

Matkalla kohti merkitystä, ei melua

Uskon, että markkinointi toimii vasta silloin, kun se tuntuu enemmän keskustelulta kuin myynniltä – kun siinä on merkitystä, ei pelkkää melua. Hyvä markkinointi ei mielistele eikä huuda; se herättää, koskettaa ja jää mieleen.

Kun tunne ja logiikka lyövät kättä

Rakennan markkinointia, joka yhdistää datan ja estetiikan, logiikan ja intuition. Erityisosaamistani ovat brändikonseptit, verkkosivut, sisältöstrategiat ja kampanjat sekä B2B-markkinointi ja matkailuala. Hallitsen koko prosessin ideasta toteutukseen ja ymmärrän, miten luovat ratkaisut kytkeytyvät liiketoiminnallisiin tavoitteisiin.

Read More
Artur-Kukov-muotokuva.jpg

20 vuotta ideoita ja luovaa kaaosta

Urani markkinoinnin parissa alkoi vuonna 2004, kun aloitin opiskelijana pienessä mainostuotantoyhtiössä. Vuosien varrella olen toiminut AD:nä, copywriterina ja luovana johtajana mm. Zeelandissa (nyk. Avidly) ja Mediakolmiossa (nyk. Generaxion). Vuonna 2016 perustin ensimmäisen markkinointiyritykseni ja seitsemän vuotta myöhemmin Mayday Creative Studion, toimiston, joka syntyi halusta tehdä markkinointia rohkeasti ja eri tavalla. 

Read More
Artur-Kukov-mayday-creative-studio.jpg

Humanisti markkinoinnin maailmassa

Koulutukseltani olen Helsingin yliopiston filosofian maisteri. Humanistinen taustani on opettanut katsomaan brändejä ja viestintää laajemmin: kulttuurisina ilmiöinä, ei sieluttomina tavaramerkkeinä. Se näkyy tavassani yhdistää luova ajattelu, strategia ja tarinankerronta tavalla, joka tuntuu aidolta, sukeltaa syvällisemmin pinnan alle ja kestää aikaa.

Read More
Artur-Kukov-valokuva.jpg

Kokemus, joka ei mahdu yhteen kampanjaan

Olen saanut työskennellä useiden suomalaisten ja kansainvälisten brändien kanssa – aina VR:stä ja Fazer Millsistä matkailun Visit-organisaatioihin, kuten Helsinkiin, Turkuun, Lahteen ja Kouvolaan. Yhteistä kaikille on ollut sama tavoite: tehdä markkinointia, joka tuntuu aidolta ja saa ihmiset liikkumaan – niin tunne- kuin fyysiselläkin tasolla.

Read More
Artur-Kukov-mainosfirma.jpg
bottom of page